Nyt oon sitten jo puolessa välissä harjoitteluani. Aika on mennyt todella nopeasti ja vaikka olen lauantaisin korvaamassa, niin ei kyllä väsymys paina.

Tänään laitettiin neljän seinän näytteillä olevat asiat uuteen uskoon ja minä sain suunnitella yhden niistä. Jotenkin luuli sen olevan helppoa, kun saa yhdistellä tiettyjä värejä ja malleja ja asetella ne haluamallaan tavalla. Ei se ollutkaan ihan niin. Värien pitää olla tarkalleen samaa sävyä ja niissä pitää olla tietty idea ja toinen seinä pitää olla samalla tavalla aseteltu kuin toinen. Rekeissä pitää olla tietty linja ja vaikka mitä kaikkia ihme sääntöjä, mitä ei ole tullut edes ajatelleeksi. Näin jälkikäteen kun miettii, niin niissä on paljonkin järkeä, vaikka asiakas ei välttämättä kiinnitä sellaisiin asioihin huomiota, mutta kyllä se liikkeen ilmeeseenkin vaikuttaa todella paljon. 

En ole vieläkään päässyt sinne exactiin, vaikka kyllähän tuolla vero modassa on tekemistä, kun joka päivä tulee lisää tuotteita, mutta jotenkin ne farkut kiehtoo mua todella paljon. No onhan tässä vielä aikaa, mutta ei niitä välttämättä ihan parissa viikossa kunnolla opi.

Kysyin muuten myös kesätöitä sieltä, mutta vero modassa on niin paljon työntekijöitä ja sinne on tulossa vielä yksi vakituinen työntekijäkin hommiin kesäksi. Mutta työnantajani sanoi, että olen sopiva työntekijä heille ja hän pitääkin numeroni tallessa jos he jossakin vaiheessa vaikka tarvitsevat työntekijää. Onpahan ainakin joku tuttu jolle soittaa.

Mutta kivaa on ollut tähän asti ainakin, mutta kyllä tätä on tässä vielä jäljellä (onneksi) jotenkin siellä tuntee olonsa niin kotoisaksi ja muut työntekijät ovat todella mukavia ja jaksavat kattoa mua niinäkin päivinä kun olen vähän hullulla päällä.

Nyt sitten ollaan vielä toiset 3 viikkoa ja katsotaan sitten lopulliset fiilikset silloin.

Kiitos hei!