No niin. Nyt on 2 päivää takana ja kivaa on ollut. Ensimmäisen mulle opetettiin kassakoneen käyttö ja se oli aika helppo oppia, vielä on kuitenkin vähän epävarmuutta pankkikorttien kanssa ja kaikista vaikeinta on pyytää henkilöllisyystodistus kun summa ylittää 50 €. En tidä miksi, mutta kun siinä on muutenkin jotenkin sähläämistä. No mutta kyllä senkin sitten oppii.

Olen myös purkanut rullakoita. Tänään varsinkin koko päivän. Siellä mua odotti 3 rullakollista pahvilaatikoita ja niitä mä sitten purkailin, laitoin vaatteisiin hälyttimiä ja viikkasin kauniisiin pinoihin. Noitten tavaroiden purkaminen on mun mielestä todella tärkeää, koska tietää millaisia vaatteita siinä kaupassa on. Nyt on todella moni asiakas tullut kysymään, että löytyykö teiltä sellaista vaatetta ja onko näitä housuja vielä jossakin jäljellä. Siinä on vähän vaikea vastata, koska ei todellakaan tiedä millaisia vaatteita siellä on. No toisaalta eihän mun pitäisikään vielä tietää, mutta itellä on sellanen olo, että pitäisi oppia ihan jotain huippuvauhtia kaikki ja vielä samalla kertaa. Eihän se niin voi oikeen mennä.

Odotan kyllä innolla huomista pääsee taas oppimaan kaikkea uutta ja kivaa. Ja mikä parasta on erilaisten ihmisten palvelu.